Google
 

Perşembe, Şubat 22, 2007

Ev dekorasyonu









5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne hoş bir konuya değinmişsin soniacım, alttakilerede bayıldım inan :))

Adsız dedi ki...

Tam bana göre bir konuya değinmişsin ablacım. Nasıl meraklıyımdır bu tarz şeylere . Hepsine bayıldım paylaşımın için tşk.
Kendine iyi bak
Sevgiler....

Adsız dedi ki...

merhaba soniyacım ziyaretine geldim sayfan çok güzel eski sayfanında ziyaretçisiydim bende beklerim sen pek gelmiyorsun artık beni arkadaş listene eklersen sevinirim bannerinide alıyorum sevgiler canım

Adsız dedi ki...

Selam soniacım ben geldim. Şöyle bir merhaba diyeyim dedim. sevgilerimle görüşürüz.

Adsız dedi ki...

Sevgili Sonia
Ziyaretine teşekkürler bitkilerle ne kadar ilgilisin çok güzel bir uğraş
evet Anemonları Kayaköyde biraz tepelere tırmanıp ben topladım çok zevkliydi
sevgiler