Google
 

Çarşamba, Mart 28, 2007

Der Frühling kann kommen! Artik ilkbahar gelebilir!


Der Frühling kann kommen!

Die ersten warmen Sonnenstrahlen locken mit aller Macht ins Freie, der Garten steht in den Startlöchern für die neue Saison. Nicht nur die Beete werden von ihrem Winterschutz befreit, sondern auch sonst gibt es so Einiges zu tun, damit der Garten fit für Freiluftsaison wird. Nutzen Sie die Zeit bis zu den Eisheiligen, um auf dem Balkon Klarschiff zu machen, Kübelpflanzen auf das Freiland vorzubereiten oder dem Rasen eine Kur zu verpassen.


Ilk sicak günes isinlari isitmaya basladi. Bahceler ve doga ilk hazirliklarini yapiyor yeni sezon icin. Kisin sogugundan korumak icin yaptigimiz kis örtülerini cikartip, ilk hazirliklara baslayacagiz. Saksilarimizi hazirladik bile hatta cimler ilk defa bicildi ve ilkbahar bakimi yapildi.
Soganli ciceklerin cogu acti. Bahcemiz rüzgarinda esintisiyle sümbüllerin kokusunu hissettirdi. Ilkbahar gelebilir; gelsin tabi...

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Senin mevsimin geldi artık ablacım. Ne kadar mutlu oluyorsundur bahçende o güzel çiçeklerin ağaçların içinde. İnsan nasıl mutlu olmasın ki tam bir huzur kaynağı. İnsan bi saksıda çiçek yetiştirince bile açtığında kendini ona bakmaktan alı koyamıyor çocuklar gibi mutlu oluyor. Senin ise o kocamannnnn bahçende insan mutlulukların en güzelini yaşıyordur heralde. Mis gibi kokular eşliğinde sabah kahvaltıları akşam yemekleri gece kahve keyifleri offfff en büyük hayalim .......
Sevgilerimi gönderiyorummmmm......

Adsız dedi ki...

sevgil sonia merhaba nasılsın. bahar geldi bizim buralara ağaçlar çiçek açtı. kış olmadığı için hep bahardı. senin çiçeklerin kimbilir nasıl güzeldir. o bahçede benim için de bir çay iç. sevgiler sana kocamannn

Adsız dedi ki...

soniacım,bu gün burası o kadar soğukki anlatamam.Bütün kış baharı yaşadık.Balkonum hiç çiçeksiz kalmadı.bu gün baktım soğuktan aynı donmuş gibiler.Senin bahçe günlerin geldi artık ne güzel.Öptüm seni.Sevgi ile selamla

Yuri Kubo dedi ki...

Hello!
I visited your blog.
I don't understend english very well.
But,I'm here to visit your blog,ok.
Is very beautiful your blog.I liked.Because have many species.
Where do you live?What is your country?
Bye...

Adsız dedi ki...

Sevgili ablacım güzel bir hafta sonu diliyorum sana.

Cennet Ulaşacağın

Cehennem Hiç Uğramayacağın Yer Olsun,

Kabrinin Etrafı Meleklerle Korunsun,

Peygamber Efendimiz Mahşerde Şahidin Olsun,

KANDİLİN MÜBAREK OLSUN.....

Sevgilerimi gönderiyorum...

Adsız dedi ki...

sevgili sonia nasılsın canım hayırlı kandiller sevgiler

Serpilce dedi ki...

Canım,
Hayırlı kandiller olsun,bu mübarek günde bütün duaların kabul olsun.

one ben bir sey dedi ki...

Soniacım,
hayırlı kandiller , hayırlara vesile olsun
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Selam Soniacığım...Güneşi yüreğinde gözleri ufuklarda muhabbet yolcuları arasında cennet hesabı yapmayan cennetlikler arasında olmanın duasıyla hayırlı kandiller. ...
Ayrıca seni sobeledim haberin olsun ve kolay gelsin...Sevgilerle...

Damak Tadı dedi ki...

Canım Kandilin mübarek olsun.Allah tüm dualarınızı kabul etsin..

Sana ve ailene çok güzel bir hafta sonu diliyorum ve kocaman öpüyorum seni.. canımsın benim..

Kozan dedi ki...

Kandiliniz kutlu olsun sağlıcakla kalın..

Adsız dedi ki...

Kandilin mübarek olsun arkadaşım.. bahçen yine çoşacak seni görünce:)

Adsız dedi ki...

Canim arkadasim seninde kandilin mubarek olsun. Hafta sonun cok guzel gecsin. Sevgiler.

meinewelt dedi ki...

Sevgili Sonia,
İlkbahar çoktan geldi de,sen ortadan kayboldun..nerelerdesin?Bahçeye mi gittiniz yoksa?
Sevgiler ve selamlar..

Adsız dedi ki...

Selam canım
Bahar gelsin tabi ama biz pek sevinemiyoruz neden dersen bu kış kurak geçtiği için yazın susuz kalma ihtimalimiz var bakalım ne yapacağız alarm verildi bile.
sayfana tık yaptık gidiyorum. tık tık anlarsın işte.
bu arada sabah yine tansiyon sorunum vardı kendimi çok iyi hissetmiyorum bu 3 ay nasıl geçeçek :(

Tijen dedi ki...

İlkbahar gerçekten bütün haşmetiyle geliyor Sonia'cığım. Ben bu yıl iki farklı bahar yaşama şansına eriştim. Pek memnunum baharı uzatabildiğime.
Tijen