Google
 

Cuma, Nisan 23, 2010

23 Nisan 2009`da cekilmis bahcemizden bir köse

23 april 2009 garten 041

Bugün yine bir 23 Nisan ve biz kasimdan beri bahceye ugrayamadik. Acaba mor salkimlar acmismidir? Gecen yil bu tarihte actigina göre acmistir. Kirazlarda cicek acmistir.
Heyhat! Biz bahcemizi bu kadar ihmal etmezdik.
Bu yil hic sebze fidesi de yetistirmedik hatta toprak bile hazirlanmadi. Cok gec kaldik biliyorum ama bahcem, ciceklerim ve meyve agaclarim bizi affedin.
Elimizde olmayan nedenlerden bu bahar böyle oldu, yoksa hic ihmal edermiydik sizleri. Aglayan kalpler de acmistir.
Lalelerim, mor sümbüllerim, nergislerim actiginizi görmek istemezmiydik? Isterdik elbette.
Hala da istiyoruz. Ilk firsatta kavusacagiz insallah:))

23 Nisan Cocuk Bayraminiz Kutlu olsun!

3 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Mor sümbüller açtılar canım..Mutlaka sizin bahçenizdekilerde açmış sizleri bekliyorlardır..Bu postun beni çok duygulandırdı inan..İnşallah en kısa zamanda bahçenizde olup hasretlik giderirsiniz..Dönüşüne az kaldı ve ben çok seviniyorum..Öpüyorum kocaman..Sevgiler..

Nightmarer dedi ki...

Merhaba arkadasim.. bugün ve dün hep aklimdaydin ama bu iki hafta benim icinde cok kosturmacali bir hafta oldu.. insaallah en yakin zamanda da bahcenle hasir nesir olursunuz yine..yarin ilk isim seni aramak olacak )) öptüm seni..

Nightmarer dedi ki...

ulasamiyorum sana arkadasim.. sen bana bir ulassan hersey yolunda dimi??