Google
 

Çarşamba, Mayıs 31, 2006

Bir Günün Hikayesi...

Bugün dün kararlastirdigimiz gibi Melek`e sabah kahvaltisina gittim. Aksamdan gidecegim yol güzergahini belirledim ve sabahtan yola koyuldum. Melek bana tam 16 km mesafede otururuyor. Tanisma öykümüzü dünkü yazimda anlatmis orijinal mesajlari yayimlamistim.

Yaklasik 20 dakikada Meleklerin kapi önündeydim. Zili caldim ve Melegin güler yüzlü sesi, benim asansöre ilerlemem ve ücüncü kata cikisim. Kapi aralik bekleniyorum. Ve karsimda Melek.

Yazinin devami icin
Tiklayin.

4 yorum:

MELEĞİN DÜNYASI dedi ki...

Baktım Sonia Abla resimleri eklemiş bende canı çeken olursa diye tatlının tarifini vereyim dedim.
Buttermilch Kuchen
Kek malzemesi:4 su bardağı un
2 yumurta
2 kabartama tozu
Yarım lt.buttermilch
1 1/2 su bardağı toz şeker
üzerine:2 su bardağı hindistan cevizi renedesi
1 su bardağı toz şeker
1 vanilin
ayrıca:2 paket schlagsahne

Kek malzemelerini çırpıp fırın kağıdı serdiğiniz fırın tepsinize döküyorsunuz.Üzerine bir kenarda birbirine eklediğiniz toz şeker,hindistan cevizi ve vanilin karışımını üstünü tamamen örtecek şekilde kaplıyorsunuz.175 derece pervaneli ayarda üzeri nar gibi kızarana dek tahminen 25 dk.pişiriyorsunuz.Fırından çıkar çıkmaz üzerine 2 paket sahneyi her yerini ıslatacak şekilde döküyorsunuz. Afiyet olsun
Not:İsterseniz pastanın üzerine hindistan cevizi yerine yaprak badem koyabilirsiniz veya aynı anda yarısı h.cevizi yarısı badem yaprak yaparsanız bir defada iki kek elde edersiniz.Kalabalık misafir için ideal bir tat.

Adsız dedi ki...

eh sonia valla çok iyi etmişin ve kahvaltınıza bayıldım ne güzel yiyecekler onlar ölee bizede gelsene

Adsız dedi ki...

oo ben gelmeyeli neler olmuş neler:)) sonia yine görüşemedik, bugünlerde çok kalamıyorum nette, neyse olsun gelince görüşürz inşallah.. melek hanım ellerinize sağlık, ne güzel buluşmuşsunuz, harika şeyler hazırlamışsınız:) tekrarını nasip etsin inş Rabbim..

Adsız dedi ki...

Canım merhaba,

Ben döndüm İstanbul'dan, Pazartesi sabah ilk işimde arkadaşlarımı ziyaret etmek oldu. Yokluğumda sayfamda göstermiş olduğun misafirperverlik için sana sonsuz teşekkürler :-) Bu arada yapmış olduğun eklentiler için de hem tşk ediyor hem de ellerine sağlık diyorum cnm. Anlaşılan havaların güzel olması seni bizden biraz uzak bırakacak ve özletecek :-( Ama senin iyi olman önemlisi sıkça görüşemeksek de gönlüm yanında...

Sevgiler, selamlar...