Google
 

Cuma, Haziran 02, 2006

Yine mor cicekler yine Yabangülü


Melekle bulusmamizin ardindan eve döndüm. Havalarin yagisli olmasindan dolayi eve döndügümüzden, bahce ve yesilliklerden uzak kaldik.


Tek care evde bunaldigimiz icin Schlossparka attik kendimizi. Iki saatlik yürüyüs zarfinda ben yine cicekten cicege kostum.


Rengarenk cicekler gercekten insani büyülüyor. Birde dogaya asiksaniz, daha bir farkli oluyor bakis acisi.


Yürüyüs sonrasi dönüs yolundayiz. Arabamizi Hauptbahnhof`a yakin biraktigimizdan oradan gecmek durumundayiz.


Istanyonun altindan gecmek icin yoldayiz, ben hala fotograf cekiyorum. Ileride belki baska bir sehirde yasarsak, bu fotograflar hatira olarak kalsin.


Metro alt gecit yine büyük bir kapalicarsi gibi. Ne ararsan var. Stuttgart`a Dünya Kupasi dolayisiyla gelecek olanlar yada buraya yolu düsenler görecekler.


Burada magazalarin acik kalma saatleri bile uzatildi bütün sehirde. Hatta Pazar günleri bile acik kalacak.


Tam arabamiza yaklasiyoruz ki; Hauptbahnhof`un tas duvarlari kenarinda o magrur durusuyla acmis olan Yaban Gülünü görmiyeyim mi?
Tabii fotografini cekmemek olmaz. Bende cektim.

Hiç yorum yok: