Google
 

Cuma, Kasım 03, 2006

Stuttgart`ta gün batimi...

Günesin batisini herkes izlermis de, dogusunu herkes izleyemezmis öyle demis atalar. Neyse bu kez bende batisini izleyenlere dahil olmusum.Günesin batarken balkondan izleyebildiklerim.
Yasadigim sehir büyük bir metropol. Yani bahcede dogayla icice yasamaya benzemiyor burasi. Henüz eve dönmüsken simdiden özlemeye basladim bahceyi. En son gittigimizde cicek soganlarimi da ektim. Ilkbaharda cicek actiklari zaman onlarida paylasacagim burada. Eger öyle bir niyetiniz varsa gec kalmis sayilmazsiniz, aralik ayi sonuna kadar cicek soganlari ekilebiliyor.Fotograflari görmek icin...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne güzel olur o kızıllığın etrafı sarıp sarmaladığı anı izlemek..bilirim çok hoştur biz İznik'te AbdulVahap tepesinden izlerdik, gün batımını gözlemlemek için en güzel izlenilen bölgedir derler İznik için.. Ama ben dediğin gibi sabahın doğuşunu seyretmesini de çok seviyorum öyle sessiz, sakin ve huzur dolu oluyor ki her yer bayılıyorum izlemeye..

Bahar da nasıl güzellikler çıkacaktır o çiçek soğanlarından tahmin edebiliyorum canım, bizde ilkbahar da zevkle seyredeceğiz doğuşlarını sayende:) öyle bahçeniz olupta özlememek ne mümkün ki soniacım:))))

MELEĞİN DÜNYASI dedi ki...

Ablacığım merhaba bizim internet bu akşam açıldı şükür.Kısa bir ziyaret turuna çıktım.Sevgiler.

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili nightmarer, hosgeldin canim. Seninde ifade ettigin gibi yazin filizlenip cicek actiklari zaman inaniyorum harika olacak bahcemiz. Ah ah nasil özlemeyiz,; halbuki yaz sezonunu yeni kapatip kisa girdik ama simdiden yazin hayalini kurmaya basladik bile. Sevgiler canim...
Sonia.

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Melekcim hosgeldin canim özlettin kendini sevgiler...
Sonia.

Damak Tadı dedi ki...

HARİKA BİR OBJE BU BAYILDIM İNAN.TIPKI KARTPOSTAL GİBİ ÇIKMIŞ.NE HOŞ OLUR O ANI GÖZLEMLEMEK ÇOK ROMANTİK OLUR AYRICA.BEN UÇMADAN KAÇAYIM ))
BAHÇENİN HEYECANI SADECE SENİ DEĞİL İNAN BENİDE SARMIŞ DURUMDA HABERİN OLSUN.İNŞALLAH MAHSULUNUZ EMEKLERİNİZİN KARŞILIĞI BOL OLUR CANIM.SEVGİLERİMLE