Google
 

Salı, Ağustos 07, 2007

Punky´ye Arkadas...



Gectigimiz günlerde kedime arkadas almak amaciyla Kedilerin barinagina (Tierheim)ugradim. Söyle güzel bir tekir kedi almakti niyetim. Güzel bir tekir kedi de buldum ama alamadim. Cünkü vermediler. Eger Tekir kediyi almak istersem, diger siyah beyaz kediyi birlikte almam gerekiyormus. Onlar cok iyi arkadas olmuslar orada, birlikte oynayip birlikte uyuyorlarmis. Sansima küsüp döndüm. Önümüzdeki günlerde umarim Punky´ye bir arkadas bulacagim ve bizim evde olmadigimiz zamanlarda birbirine arkadas olurlar...

1 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Canım çok iyi düşünmüşsün ve yerinde bir karar doğrusu.Kediler yalnız kalınca gerçekten çok sıkılıyorlar.Umarım dilediğin gibi bir arkadaş bulursun Punky'e de iyi vakit geçirirler siz olmadığınız zamanlar.Öpüyorum canım Soniam.Sevgiler..