Google
 

Cumartesi, Kasım 24, 2007

Ben bu Bagevini cok seviyorum...


(:Yahu ben buraya nasil cikarim? Bunlar fareye benziyorlar ama hicte kimildamiyorlar. Hayret birsey!:)


(:Hicte zor olmadi yukardayim iste.:)

Bunlar minik minik fil figürleri. Daha önceki yazilarimda fil kolleksiyonumdan bahsetmistim. Fillere ilgimiz yillar önceki bir sirk ziyaretimizden sonra daha yogunlasti.
Bir fil yavrusunun 120 kg olacagini ve cok daha büyüyecegini düsünürsek bahcede beslemek imkansiz olacagindan, bizde kolleksiyonunu yapmaya karar vermistik.
Burada bag evinde kedim de özgür bizim gibi. Kis aylari ayri bir güzel burada...


(:Bunlarin hicbiri hareket etmiyor. Daha ne kadar bekleyecegim? Her cikisin bir inisi varmis iste bende iniyorum he he he:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar. Ziyaretiniz ve güzel dilekleriniz için teşekkürler. Güzel bir pazar dileğiyle, sevgiyle kalın.