Google
 

Çarşamba, Şubat 13, 2008

Asyy... Kedimin ismi.


Asyy... Kedimin ismi. Uzun arayislar sonucunda Punky´e arkadas olsun diye aldik Assy´yi. Neden Assy diye sorarsaniz, Bildigimiz Asi nehrinden yola ciktik önce, sonra bu aralar gözde olan Asi dizisinden. Assy, aslinda ismindeki gibi hic degil. Punky´min aksine cok sakin bir disi o! Kucagima aldigimda, dakikalarca hirlayip yatiyor. Halbuki Punky birkac dakika icinde hoplayip gidiyor.
Assy, 26 Ocak 2008 de uzun aramalarimin sonucunda bulup aldigim kedim. O bir ev kedisi. Sokakla hic tanismamis. Ben aldigimda iki günlük ameliyatliydi. Disi Assy´mi iki gün önce kisirlastirmislardi. Onun sagligi acisindanda cok iyi olmustu.
Assy, 3 Haziran 2007 de dogmus, suan tam yedi aylik...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Kedinizin adını çok beğendim orjinal bir isim olmuş :)

Aymen dedi ki...

bende kucak kedisi istiyorummmm

Ferhanca dedi ki...

Kediniz hayırlı olsun..ablamın da var tekir cinsi(kızım) ama çok fena yanından geçerken pati atıyor..Ankaraya gidince sizn asyfayı açtım annem ablamlar bayıldılar ..
sevgiler..
Bir sürü resmin çektim ben de ekleyim..

Adsız dedi ki...

Merhaba Soniacım,Asy adı çok güzel,demek sen de kedileri ikiledin :) ilk etapta ben de birbirine alışamıycaklar sanmıştım ama dediğin gibi zamanla birbiriyle oyun oynamaktan çok hoşlanıyorlar.Aşağıdaki yazında oyun evlerinde ne kadar da mutlular...Mutluluğunuz daim olsun canım...Sevgiler...