Google
 

Pazar, Temmuz 26, 2009

Rüyada görülen Kekler... Damaktadi Gül`e

Kek Senromu 2
Sevgili dostum, arkadasim Damak Tadi Gül hem iyilik hem kötülük mü yapti yorum sizin ama bizim evde her hafta enaz iki hatta üc kek denemesi yapilmaya baslandi uzun bir aradan sonra.
Evdeki kek kaliplarina hergün yenileri eklendi ve daha da ilave edilecek bu gidisle.
Kaliplar icin özel vitrinler alindi. Yani anlayacaginiz söyle: Tatli bir serüvene ciktim ben sanki bag-bahce isleri, günlük isler yetmiyormus gibi.
Eh tabi tarifleri de merak etmissinizdir. Onlarida yazarim kisa zamanda.

1 yorum:

nightmarar dedi ki...

muhtesem görüntü bu:)) bence iyilik yapmis bizde görmüs olduk iste fena mi damak tadi sayesinde, ikiniz de sagolun:)

benim minik Ranâcik kek delisi, sanirim bende gitmeye yakin zamanlarda senden yardim isteyip bu kaliplardan isteyecegim canim.. ellerine saglk bakarsin bir gün tatmaya gelirim o keklerden:))