Google
 

Cumartesi, Temmuz 11, 2009

Wunderwelt Nordbahnhof: Wohnhäuser unter Brückenbögen der Bahn


Wunderwelt Nordbahnhof: Wohnhäuser unter Brückenbögen der Bahn
Herzaman ise gidip gelirken üzerinden trenle gectigim, köprünün altindaki evler dikkatimi cekerdi. Yakindan görmeyi isterdim. Dün Nordbahnhoftan gectim. Araba ile gectigim evlerin önünde bir an durdum ve fotograflarini cektim. Biraz daha bekleyebilsedim, köprünün üzerinden gecen trenle birlikte görüntüleyebilirdim.

Fotografin üzerini tiklarsaniz daha büyük bir sekilde görebilirsiniz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

84 yılında dönüş yapanlardanız kedimle akbük didime yerleştik kedimin ayağındaki şikayetimiz daha geçmedi..inşallah havaların serinlemesiyle geçecek...arada geziyorum sayfanızı..tren hattının altındaki evler gerçekten güzel ..bad..önhausende..canalda gemiler ,üstte,,altan trafik akar yıllar evvel 69..da gitmiştim ..benim kızımda ulm senden şehrinde öğretmenlik yapıyor,,türk günlerinizi izlemiştim sayfanızda ..kolaylıklar dilerim efendim

Damak Tadı dedi ki...

Kek kalıplarına bayılmamak elde değil canım..Keşke benimde imkanım olsada,salondaki vitrine hepsi yerleştirsem..)))Anneciğin syleyeceği sözler geldi aklıma birden...))))Keklerin hepsi birbirinden nefis görünüyorlar..Öndeki sanırım tuzlu kek oluyor..Ellerine sağlık canım..Tariflerini dört gözle bekliyor olacağım..

Tren hattının altındaki evler bana çok enteresan geldi..Yakından görmeyi çok isterdim..Fakat fotoğrafınla bunu yaşamış kadar oldum..Gönlüne sağlık canım..Kendinize çok iyi bakın..Kocaman öpüyorum seni..



Sevgiler..