Google
 

Çarşamba, Mart 15, 2006

Sobelenmisim...

Sevgili Semanur 10 kitap konusunda beni sobelemis, lakin ben bir hafta bahcede olacagimdan dolayi hemen yanit veremiyecegimi kendisine bildirmistim. Bende onun gibi firsat buldugum heran kitap okumaya bayilirim. Genclik yillarimda tvlerin sadece 3 kanal oldugu almanyada izine giden herkese sadece kitap ismarlamisimdir. Artik bircok Türk kitabevi var burada.
Mümkün oldugunca yanit vermeye calisayim:
1.Yilanlarin Öcü F.Baykurt
2.Zübük Aziz Nesin
3.El Kizi O.Kemal
4.Hanimin Ciftligi O.Kemal
5.Siyah ve Beyaz Stendhal
6.Ana Gorki
7.Ay Büyürken uyuyamam Necati Cumali
8.Kerime Nadirin belki bütün kitaplari
9.Muazzez Tahsin Berkantin
10.Resat Nuri Güntekinden
Semanur gibi secim yapmakta bende cok zorlandim. Aklima gelmeyen okudugum bircok kitap var. Birde bahce ve bitkilerle ilgili ne bulsam okurum. Semanurcum umarim yanit verebilmisimdir.
Eeeee sobe sirasi bende mi simdi!
Bende ehlikeyif ve güldali arkadaslarimi ayrica sevgili günebakani sobeliyorum belki yanit vermekte benim kadar zorlanmazlar...

Hiç yorum yok: