Google
 

Çarşamba, Ağustos 02, 2006

Dut dediniz mi hic dayanamam...


Dut Kemaliye'nin her seyi. Nice öykü var duta dair. Dutun satilip da parasinin eve geldigi gün yapilan senlikler, ese dosta gönderilen kuru dutlar, dut pekmezleri, pestiller, sonra kuru dut satarak harçligini çıkaran ve okula o sekilde devam edebilenler, bahçesinde konu komsuyla bir olup dut çirpan nineler, dedeler...

Taze salataliklar var, bahçeden koparilmis. Salataligin banildigi pekmez var, Ayse abla var, Ahmet abi var, Hatice hala var, Latif Yalçıner var, Gülnur Gürler var, Bozkurt otel var, müze var, dut var, lökhane var...
Yazi ve fotograflarin devami icin sevgili dostum Tijen Inaltong`un sayfasini ziyaret etmelisiniz...

6 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Sonia,
Dut'a bayılırım,özellikle karadut'a
ne kadar muhteşem ve alımlı bir meyvedir benim için.Hele hele karadutlu dondurma...superrr.....

Sabah sabah ben dondurmayla başladığıma göre bakalım akşama
kadar neler olacak..)))

Sevgilerimle canım

Adsız dedi ki...

Selam!

sitenizi blog ekle siteisnde gördüm bir uğrayayım dedim. Çok hoş bir site olmuş.

sevgiler, selin (www.selincaglayan.com)

Damak Tadı dedi ki...

SEVGİLİ SONİA,
SANA VE AİLENE ÇOK GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM.HERŞEY ÇOK GÜZEL OLSUN SENİN ADINA..

SEVGİ VE SELAMLARIMI GÖNDERİYORUM.

Adsız dedi ki...

Geçen perşembe,eşimin köyüne (Gaziantep/şehitkamil/yamacoba) taziye ve hasta ziyaretine gittik.Orada dut ağacını görünce dayanamadım önce ağaca uzanarak bir tabak eşime ve diğerlerine topladım ama dayanamadım sonunda tırmandım ağaca çocukluğumdan beri yapmamıştım :).
Aslında hepimiz çocuklarız.Ben 31 yaşında bir çocuğum hâla :)

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Annelerin gözünde hep cocuktur büyüselerde cocuklarimiz. Benim oglum da sizden bir yas büyük elki.
Antep deyince birden Yabanci Damat dizisi hatirima geldi. Zevkle izlemistik.
Bahceye ilk diktigimiz agactir Dut agacimiz. (Karadut ve beyaz dut)

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili Gül,
Bende duta bayilirim cocuklugumdan beri. Karadut hala meyvesini veriyor, agustos sonuna kadar bitmez bizde.

Sevgili Selin Caglayan ziyaretiniz beni cok mutlu etti. Her zaman beklerim. Sitenizi linklerime ekliyorum.
Sevgiler Sonia...