Google
 

Pazar, Aralık 10, 2006

Ah benim traktörlerim...




Uzun yillar ziraat okulundaki deneyimler, traktörler, (esimin isi) simdilerde bu kadar büyük tarlalara ekmiyoruz, hobby bahce ilgimiz buradan geliyor... Emekli olmus veya orta yasin üzeri tüm blogcu dostlara, ziyaretcilerime tavsiyem; toprakla hasir nesir olun. Tüm fazla enerjinizi, zamaninizi topraga ayirin. Hem vaktinizi güzel bir sekilde degerlendirir, hem de arzu ettiginiz sebze ve meyveyi taze olarak kendiniz yetistirirsiniz.
Ayrica, bizim bulundugumuz yerde biz, örgütlenerek, güzel bir grup olusturduk. 45 bahce sahibi birbirimizle yaris halindeyiz. Istanbul´da bu uygulamayi yapan bazi belediyelerin oldugunu internet haberlerinden ögreniyorum. Bursa belediyesi de böyle bir calisma yapmis bu konuda. Sadece emekli olan memurlara verilmek kaydiyla bahce parsellemis. Bence sadece emeklilere degil, genclere de bu imkan taninmali. Hobby bahceler genclere de sevdirilmeli ki, bahcelerinin temelini genc yasta atabilsinler. Meyve agaclari cocuklariyla beraber büyüsün. Bahcesiz bir yasam düsünemiyorum. Bilhassa günümüzde büyük sehirlerin beton yiginlari icinde yasayan bizler icin Hobby Bahce kurtulus oluyor. Güzel bir gün diliyorum...

6 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

bahceyle ilgilenmek gercekten keyifli..bende gecen yil ekmistim kendi bahcemi...ama malesef basarili olamadim..olsun yinede toprak rahatlatiyo beni..bu sene öyle sadece kendi kendime kazdim..toprakla kendimce biseyler yaptim..bol bol cimleri biciyorum..ama o da cok yoruyo :))

Adsız dedi ki...

insallah en yakin zamanda görüsürüz.Sizlerde schwenningene gelirseniz haberim olsun.Sevgiler

Schatz Insel dedi ki...

MERHABA ARKADASIM KURBAN BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN YENI GELEN SENE HEPIMIZE IYILIKLER GETIRSIN SEVGILER

MUTLU YILLAR!!!

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Optiocum, bahceyle ugrasmak gercekten cok keyifli. Toprak insanin bütün fazla enerjisini ve stresini aliyor, cok mutlu oluyorsun, bahcesiz bir yasam düsünemiyorum. Sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Pinarcim, schweningene gelirsek mutlaka haber veririm. Stuttgarta gelirseniz beklerim. Biz ayin besinde kismetse baharcicegine misafir olucaz. Melek ben ve melistaki simdilik bildiklerim geliyor oraya. Mümkün olsada sende gelebilseydin. Sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Schatzinsel, canim, senin ve ailenin kurban bayrami ve yeni yilini kutluyorum, sevgiler...