Google
 

Cuma, Aralık 15, 2006

PIRINC YE#18



Yaklasik bir yildir bekledigim etkinlik, nihayet start aliyor. Zaman ne kadar cabuk gecmis ve sira bana gelmis. Uzun uzun düsündükten sonra son kararim pirinc oldu.

Etkinlik icin pirinci secmemin birkac nedeni var. Öncelikle cok konu islendi. Secimde zorlasmaya basladi.Kisin sadece kis sebze ve meyvesi var. Havuc mu olsun? zeytin mi peynir mi derken ilk aklima gelen pirinc üzerine düsüncem daha agir basti.

Sayfamin bir hobby bahce blogu olmasi, genelde sebze, meyve ve bahce düzeni ile icice olmam pirinci secmemin birinci nedeni.

Ikinci neden cocuklugumda pirinc ekimine bizzat sahit olmak. Ailemin bir dönem pirinc tarimi yapmasi ve benimde o yaslarda calisan iscilerle beraber pirinc tarlasinda su ile dolu olan pirinc tavalarinin icindeki yürüyüslerim, güya yardim etme istegim. Her ne kadar yardim edemesemde onlarla beraber pacalari sivayip tarlada dolasmam, anilarim...

Pirinc ile ilgili tariflerinizi 15 Ocak 2007 tarihinde yayınladıktan sonra, blog adresi, şehrinizi/ülkenizi belirterek ye.etkinlikleri.pirinc.ye18@googlemail.com adresine gönderirseniz sevinirim. Blogu olmayıp katılmak isteyenler ise bulunduğu şehir/ülke, tarifi ve fotosunu yine aynı adrese belirtilen tarihe kadar gönderebilirler..

Etkinlik bannerinin tasariminda
Bujene´ye tesekkürler.

Etkinlik kodu hemen yanda kopyalayip sayfaniza alabilirsiniz. Hepinize simdiden kolay gelsin...



Pirincin işlenmesi ve yan ürünler:

Pirinç kabuğu: Pirinç tanesini içine alan dış kaplama veya kabuk tabakası. Kabuk yenilmez, fakat enerji santralleri ve pirinç çeltik fabrikalarında yakıt kaynağı olarak yakılabilir, aşındırıcı ve başka ürünlerde koruyucu tabaka olarak kullanılır.

Pirinç kepeği: Esmer pirincin üst tabakası. Tahıllarda, karışımlarda ve vitamin konsantrelerinde bir bileşendir ve pirinç kepeğinin gıda kalitesinde olmayan cinsleri hayvan yemlerinde kullanılır.
Pirinç kepeği yağı: Pirinç kepeğinden çıkartılan yüksek kaliteli bir yemeklik yağdır.

Kırık taneler: Bir tam tanenin dörtte üçünden küçük olan pirinç taneleri. Pirinç unu yapımında ve evcil hayvan mamalarında kullanılır.
Pirinç unu: Öğütülmüş kabuksuz veya esmer pirinçtir. Alerjenik değildir ve bu da onu, glütene ve buğday unu ürünlerine karşı alerjisi bulunanlar için bir buğday alternatifi olarak çok değerli hale getirir. Pirinç hamuru, cips ve başka aperatif yiyecekler ve kahvaltı amaçlı tahıl ürünleri üretilmek üzere tabaka haline getirilebilir.


PRİNC / KÖKLERİ SUDA DANS EDEN BİTKİ: PİRİNÇ

HİMALAYALARIN ETEKLERİNDEN BÜTÜN DÜNYAYA YAYILAN PİRİNÇ SADECE BİR BESİN MADDESİ DEMEK DEĞİL. PİRİNÇ AYNI ZAMANDA YERYÜZÜNDE MİLYONLARCA İNSAN İÇİN KÜLTÜR, POLİTİKA, İŞ VE TOPRAKLARIN GÜZELLİĞİ DEMEK.


Yeryüzünün en eski yiyeceklerinden biri olan pirincin öyküsü Himalaya Dağları'nda başlar. Tam beş bin yıl önce Himalayaların görkemli coğrafyasında ortaya çıkan oradan da bütün dünyaya yayılan pirincin kültürünü, geleneklerini ve işlenmemiş potansiyelini bugün milyonlarca insan paylaşıyor. Hala Güneydoğu Asya ülkelerinin birçok köylü ve çiftçisi bir pirinç tanesini altınla eş değer tutuyor. Japonya'da insanlar pirinci kültürlerinin kalbi olarak görüyor. Batı Afrika'daki Senegal Irmağı boyunca, köylüler misafirlerini özel hazırlanmış pirinç yemekleri ile karşılıyor.

Asya'nın büyük ırmaklarında, Himalayaların eteklerinde, Afrika'nın tropikal yağmur ormanlarında ya da Ortadoğu'da pirinç insanların hayatlarına sadece yiyecek olarak girmiyor. Pirinç aynı zamanda yeryüzünde yaşayan milyonlarca insan için kültür, politika, iş, toprakların güzelliği anlamına geliyor. İşte bu sebeple de çoğu ülkenin dini festivallerinin, evlilik partilerinin ayrılmaz parçası, şarkıların ve resimlerinin teması oluyor.


Pirinc,
baldo, jasmin gibi cesitli türleri bulunan, genelde pilav, dolma, corba ve garnitur yapiminda kullanilan, unundan kivam arttirici olarak yararlanilan tahil cesidi.

77 yorum:

Adsız dedi ki...

Selamlar,Yilbasi ve bayram menüsü bana biraz zor ve zahmetli geldi.Ama sonra sectiginiz konu "pirinc" mükemmel.Cok hos seyler cikacak.Bir pirinc hastasi olarak etkinligi zor bekliyecegim.Bakalim ne güzel tariflerle karsilasacagiz.
Simdiden kolay gelsin.Sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Canım supersin inan..Keşke bende katılabilseydim ama kısmet değilmiş..Sana yardımcı olan arkadaşlara da çok teşekkürler sağolsunlar,ellerine kollarına sağlık..
Öyle çok bilgiler veriyorsun ki daarcığımız senin bu faydalı bilgilerinle doldu adeta gönülden teşekkürler tatlım..
İnan öyle iyisin ki gönlün çook güzel bunu hissediyorum..Bu güzelliklerin ve mutluluğun her zaman daim olsun tatlım..
Kocaman öpüyorum seni,etkinliğin hayırlı olsun..Sana rast gelsin tatlım..Şimdiden kolaylıklar diliyorum..

Mutlu bir hafta sonu seninle olsun..Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Öncelikle ev sahipliğiniz hayırlı olsun(acaba bende bigün olabilecekmiyim)....çok güzel bir konu pirinç...etkinlik kodunu bende bloğuma ekledim canım..
Kimbilir ne güzel ne lezzetli tariflerle karşılaşacağız
Ayrıca yılbaşı bayram mönüsüde harika..Eminim birçok kişiye fikir verecek güzel sofralarla karşılaşacağız..
ellerine emeğine sağlık...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Merhaba Sevgili Sonia,
siteni ilgiyle takip ediyorum, çok çok güzel, ziyaret etmekten büyük keyif alıyorum, müziğin de çok çok güzel, insanın içini açıyor, rahatlatıyor. Ellerine sağlık!
Sana bir şey sormak istiyorum, yılbaşı ve bayram menüsü ile ilgili etkinliğe katılmak istiyorum, tek bir tarif yeterli değil mi?
Bir de şart şu sanırım, 25'inde sitemde tarifi ve fotoğrafı yayınlayacağım!
Beni bu konuda bilgilendirirsen çok çok sevinirim!
Sevgilerle, komşun Burçak!

Tijen dedi ki...

harika bir seçim sonia çok sevindim. pirinç gerçekten önemli bir besin maddesi. keske çogumuz beyazini degil kabuklusunu, yani tam olanini tercih etsek. böylece hem daha lezzetli, hem de daha besleyici bir tüketime adim atmis oluruz. bence tam pirincin tadina alisanlar beyaz pirinci çok siradan buluyorlardir.
bakalim neler gelecek??
sevgiler, kolay gelsin,
tijen

---OPTiO--- dedi ki...

sonia cim..pirinc en sevdigim seylerden biri..hertürlü yerim :D
bu arada canim arkadasim bujene e de tesekkürlerr...
keske bende katilabilsem bu etkinlige..ama cidden cok basarili degilim ben bu konularda..verdigin güzel bilgiler icinde ayrica tesekkürler...
pirinc tarlaraina hep girmek istemisimdir..cok hosuma giderdi cocukken hep isterdim ortasinda sular icinde yürümeyi :)) ama o zamanlar ben bu istegimi söyledigimde..yilanlar dolasir demislerdi..sanirim cocuk oldugum icin benii caydirma söylemleriydi tarladakilerin :D.. sevgilerimlee..

Adsız dedi ki...

Sevgili Sonia
ev sahipliğini tebrik ederim konu çok güzel, bir suşi delisi olarak da tam bana göre:)
ancak etkinlik logosu bende çalışmıyor,
sanıyorum kodlardan altta olanı. Kopyaladığım zaman bambaşka bir adrese yönlendiriyor, kontrol edebilirmisin
??
Sevgiler
ipek

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili Serap, düsündügümüz zaman biraz haksiz degilsin ama, etkinliklerin amaci bize ilham vermek bilgi almak fikir üretmek degil mi? Dolayisiyla bizlerde yilbasi ve bayram icin düsüncelerimizi paylasacagiz. Müsait olan arkadaslar umarim katilacaklar. Birbirimizden esinlenerek yeniyila ve bayrama muhtesem sofralar hazirlayacagiz.
Pirinc ocak ayi icin düsündügüm ideal bir etkinlik olacak. Katilimlarinizi bekler sevgilerimi sunarim...
Sonia.

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili Gül, etkinlik 25 aralik ve 15 ocakta. Umarim 15 ocaktakine katilabilirsin. Almanya´da görüsebilirsek cok mutlu olacagim. Haberlesecegiz. Sevgilerimle...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili Gül, etkinlik 25 aralik ve 15 ocakta. Umarim 15 ocaktakine katilabilirsin. Almanya´da görüsebilirsek cok mutlu olacagim. Haberlesecegiz. Sevgilerimle...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Leziz hosgeldin, etkinlige evsahipligi yapabilirsin tabi bizde misafir oluruz sana. Neden olmasin? Pirinc cok güzel bir konu, inaniyorum yilbasi ve bayram sofralari da güzel olacak. Sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

siteni ilgiyle takip ediyorum, çok çok güzel, ziyaret etmekten büyük keyif alıyorum, müziğin de çok çok güzel, insanın içini açıyor, rahatlatıyor. Ellerine sağlık!
Sevgili Burcak,
Güzel bir soruya deginmissin. Bir yada birkac yemek yada bu meze türü hafif yemekler olabilir, yada önümüz kurban bayrami, etli yemekler olabilir yada güzel bir bayram, yilbasi masa düzeni olabilir. Secim size ait. Aslinda cok da genis alternatifler var. 25 aralikta yayinlanirsa diger ziyaretcilerimiz de esinlenmis olur bu bilgilerden. Tesekkürler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili Tijen, düsüncelerinde cok haklisin. Umarim bu etkinlikte cok degisik tariflere ulasip deneme imkanimiz olacak. Katilacagini umuyorum sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

optio canim seni de bekliyorum bu etkinlige. Ayrica neredeydi o yasadigin yer pirinc tarlalari, merak ettim.Sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili Ipek, beni uyardigin icin tesekkür ederim. Etkinlik logosunun kod hatasini düzelttim. Sayfana alabilirsin. Ayrica suşi pisirmeyi bende denemek istiyorum. Malzemeleri bulacagimi umuyorum. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Sonia merhabalar canım. Pirinç güzel bir konu olmuş. Dünden bu yana düşünüyorum ne yapabilirim diye. Bakalım neler çıkacak karşımıza. Kolay gelsin cana canım. Muhabbetle...

Oya Kayacan dedi ki...

Seni yeni buldum sevgili Sonia. Kabak bahane oldu, biraz gezinmeye başladım. Sana da daha sık gelip daha yakın olacağımdan emin olabilirsin. Pirinç tarlaları neredeydi yaşadığınız, ben de merak ettim. Bizlere göre değişik bir yaşam ve sen de bunu tariflerinin içine yerleştirmeli, öyküleştirmelisin. Haydi bakalım kolay gelsin... Mis gibi bir konu, tatlısı, tuzlusu offff yaşasın yahu, aklına sağlık...

---OPTiO--- dedi ki...

karadeniz de de , balikesir cevresindede :) yanii ben cift memleketli oldugum icin :D yalovadada yaparlardi..yalovada büyüdüm ben..ordfada vardi..ama bi türlü pirinc tarlasina girmek nasip olmadi iste :(

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

titolo hosgeldin, eminim cok güzel tarifler cikacak, yilbasi mönüsünü de unutmayin sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili oya ben de seni tanidigim icin mutlu oldum her zaman beklerim sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili optio,
Kirklarelinde,Orada üc yil yasadim cocuktum. Pirinc ekilen tarlalari vardi annemin sualti derlerdi oraya. Cevresinde kavak agaclari yetisirdi. Cok girdim canim pirinc tarlasina, yilan da vardi tospaga da ama genelde pirinc tavalarinda degil de su arklarinda falan. Aksam oldumu kurbaga seslerinden duramazsin...
sevgiler Sonia...

Adsız dedi ki...

Soniacim mail gönderdim sana,telefon numarami yazdim,görüsürüz.

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Tesekkürler Öznur...

Beyhan dedi ki...

Sevgili Sonia'cığım uzun zamandır yoğunluğumdan dolayı ziyaretine gelemedim,özledim.Etkinliklerine katılmak istiyorum umarım fırsatım olur.Şu anda annemlerin yanında Isparta'dayım.Oradan yazıyorum,sevgilerimle...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Beyhancim, yogunlugunu biliyorum. Umarim firsat bulup katilacaksin. Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

sevgili soniacim, cok güzel düsünmüssün konu süper...pirinc deyip geciyoruz bazi zaman ama birgün tv. da görmüstüm nasil yetistiklerini ve ne emeklen ayiklandigini...ondan belli benim icin daha cok önemi var her Pirinc tanesinin....
sevgiler öptüm und schöne Grüße aus Bielefeld nach Stuttgart

Adsız dedi ki...

Çok iyi bir konu seçmişsin Soniacım...Ne değişik tariflerle karşılaşacağız kimbilir...
Şimdiden kolay gelsin sana..

Selam ve sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Özlemcim hosgeldin,
Etkinlik Bursa´dan Almanya´ya Stuttgart´a gecti. Sende evsahibesi sayilirsin. Artik her iki etkinlik icin calismalara baslamalisin. Pirinc konusu gercekten cok isabetli oldu. Eminim cok güzel tarifler cikacak. Yilbasi icinde özel tarifler hazirlamaliyiz. Sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Tesekkürler Serinmavi,
konuyu begendigine sevindim. Eh artik simdiden düsünmeye baslamaliyiz degil mi?
sevgiler Sonia...

Serpilce dedi ki...

Sevgili Sonia,
Ektinliğin çok güzel.katılımcıları şimdiden tebrik edirim.
Sayfanın yeni hali de çok güzel olmuş

Güzelliklerle dolu bir hafta geçirmeni dilerim.
Sevgiler.

sevdamavisi dedi ki...

Soniacığım,
logoyu yeniden düzeltip ekledim uyardığın için teşekkürler. ben de yanlış yerleştirdim zannetmiştim ve düzeltememiştim. sevgiler

Adsız dedi ki...

DOSTLAR GÜNÜ...
BILIYORMUSUN BUGÜN DÜNYA DOSTLAR GÜNÜ
BU MESAJI SEVDIGIN DOSTLARINA GÖNDER
EGER BENDE O SEVDIGIN DOSTLARINDAN BIRIYSEM BANADA YOLLA 10 ARKADASINA GÖNDER BAK KAÇ CEVAP GELECEGINE
EGER 7 DEN FAZLA ISE SEVILEN BIR DOSTSUN
EGER DEGILSEN,sevgimle kal canım...................PERUZE

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Serpilcim hosgeldin canim, tesekkürler...

Sevdamavisi logoyu yenilemissin tesekkürler...

Peruzecim, Dostlar günüymüs, seninde kutlu olsun tesekkürler...

---OPTiO--- dedi ki...

bu aralar isyerindeyim hergün..ama ilk firsatta foruma bakicam soniacim..aklimda yanii.söylemek istedim burdanda :) sevgilerimle

Schatz Insel dedi ki...

MERHABA ABLACIGIM HAYIRLI SABAHLAR DILIYORUM SEVGILER

Adsız dedi ki...

DOSTLAR GÜNÜ...
BILIYORMUSUN BUGÜN DÜNYA DOSTLAR GÜNÜ
BU MESAJI SEVDIGIN DOSTLARINA GÖNDER
EGER BENDE O SEVDIGIN DOSTLARINDAN BIRIYSEM BANADA YOLLA 10 ARKADASINA GÖNDER BAK KAÇ CEVAP GELECEGINE
EGER 7 DEN FAZLA ISE SEVILEN BIR DOSTSUN

Adsız dedi ki...

DOSTLAR GÜNÜ...
BILIYORMUSUN BUGÜN DÜNYA DOSTLAR GÜNÜ
BU MESAJI SEVDIGIN DOSTLARINA GÖNDER
EGER BENDE O SEVDIGIN DOSTLARINDAN BIRIYSEM BANADA YOLLA 10 ARKADASINA GÖNDER BAK KAÇ CEVAP GELECEGINE
EGER 7 DEN FAZLA ISE SEVILEN BIR DOSTSUN
EGER DEGILSEN KENDINE BIRAZ ÇEKI DÜZEN VER

Adsız dedi ki...

merhaba,
sectigin iki etkinlikte cok iyi.bir cok yeni tarifle karsilasacagimiza inaniyorum.etkinlige bende ev sahipligi yapmak istiyorum.acaba bu konuda kime basvurabilirim.cevaplarsaniz sevinirim.25 aralikta gorusmek dilegiyle.simdiden kolay gelsin.

Schatz Insel dedi ki...

CANIM MERHABA BUSABAH OKUYUNCA KISKANDIM SIZI BEN DE SIZLERLE TANISMAK COK ISTERDIM IYI EGLENCELER HEPINIZE ISVICREDEN KUCAK DOLUSU SEVGILER

Adsız dedi ki...

sevgili sonia
pirinc etkinligin hayirli olsun, bannerini bende sayfama yapistirayim ve etkinlige bende katilayim diyorum, sen ne dersin? Yazdigin pirinc metni gercekten cok kapsamli, hayran kaldim ugrasina ve bilgine. Yilbasi etkinliginde cok iyi olur insallah, ne güzel bir sürü yeni mezemiz, tarifimiz olacak. Cok verimli olacagina inaniyorum. Soniacigim sevgili Gül ile bulusursaniz bende katilmak isterim size, tabii bir mahsuru yoksa. Güle yorum atip Almanyaya gelmisken banada davet ettim ama henüz bi cevap alamadim, sanirim sende telefonu var. Banada ulastirabilirsen sevinirim. Ayrica senden diger blogcu arkadaslarla stuttgartta yapacagimiz bulusma icin haber bekliyorum. Istersen biz kimseyi beklemeden kendimiz bi bulusalim, ben bildigin gibi sindelfinde oturuyorum. Arzu edersen buraya beklerim. Sonia cigim benide linklerine eklersen sevinirim
selamlar
suna

Adsız dedi ki...

Sonia ablacım ev sahipliğin hayırlı olsun. Seçtiğin iki konuda gerçekten birbirinden güzel. Ortaya çıkacak güzellikleri büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum bende. Özelliklede senin yılbaşı ve bayram menüsü için hazırlayacağın masa düzenini merak ediyorum açıkçası. Çünki sen bu konularda çok başarılısın gerçekten. Senden öğreneceğimiz daha çok şey olduğuna inanıyorum.
Öpüyorum seni çok
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Soniacım,
Annemin vefatı dolayısıyla bana göstermiş olduğunuz yakın ilgiye ve mesajlarınıza çok teşekkür ederim
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Sevgili dostum uzun zamandır sana yazamadım çünkü bu sistemi bilmiyorum şimdi deneme yapıyorum inşallah mesajımı alırsın

Adsız dedi ki...

Soniacim benim resim bulanik cikmis,seninki nasil?bana maille sedeki resmi gönderirmisin,ceken arkadas sallamis bulanik cikmis yani net görüntü yok.
Selamlar öznur

Adsız dedi ki...

İyi akşamlar canım, sizlerin adına öyle sevindim ki anlatamam darısı henüz tanışamayanların başına diyelim :-)) Seni çok öpüyor, sevgiler gönderiyorum..

Schatz Insel dedi ki...

merhaba ablacigim iyi geceler diliyorum beni unutmadiginiz icin tesekkür ederim sevgiler

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Tesekkürler Optio tabi firsat buldugunda beklerim canim...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Tülin herzaman aklimizdasin canim, nasil kus olsak da ya sen buraya yada biz Isvicreye ucsak.
Görüselim canim sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili Suna Telefonbuchtan baktim dogrumu bilmiyorum ama yarin aramayi düsünüyorum. Bu arada mail adresime yollarsan Tel nrni daha emin olurum. Gelin Stuttgarta burasi tam merkez burda bulusalim...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili ikibin6 ve sevgili Fiskosum, dostluk mesajlariniza tesekkürler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Candancim, seni böyle bir günde yalniz birakamazdik canim...
Bu günlerinde gececegine inaniyorum, zaman herseyin ilaci olacak...Sevgiler.

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Yeni aci gazetesi, sevgili dostum.
Sizi burada görmek ne seref, hosgeldiniz sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Baharcicegi, fotografi yolladim. Seninle tanismaktan mutlu oldum sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Benarcim, artik kismetse tanisma sirasi bize geliyor. Insallah en kisa zamanda görüsecegiz sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Tülincim seni unuturmuyuz. Hepimiz ayri ayri senden söz ettik canim. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhaba,
biraz kirgin olarak merhaba diyorum.cunku yorum yazan arkadaslarin neredeyse hepsine cevap yazmissiniz.belki benim sorum gozden kacmistir.oyle umuyorum.sorumu cevaplayabilirseniz cok sevinirim.

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Deryacim kesinlikle bir kasit yok cok üzüldüm. Tabiiki sende etkinlige katilabilirsin. Mail adresini yaz canim mail göndereyim. Etkinlige bekliyorum tabi eminim cok güzel tariflerle burada olacaksin. Sevgiler canim...

Adsız dedi ki...

Merhaba Sonia,her iki konu da çok güzel,Yılbaşı Menüsünü özellikle dört gözle bekliyorum,bu yılbaşı sofralarımız çok güzel olucak :)
Sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sibelcim seninde katilimini bekliyorum tabi her iki etkinlige de...
Sevgiler.

ArMeda dedi ki...

Soniacım yılbaşı için bir şeyler hazırlıyordum şimdide pirinçle neler yapabilirim diye düşünmeye başladım ,eminim süper bir etkinlik olacak her ikiside inşallah katılabilirim bende sevgiler canım...

Adsız dedi ki...

soniacım çok harika bie etkinlik....bu arada benim mekan değişti yeni mekan www.ipekyolunda.com..görüşmek üzere

Birsen Şahin dedi ki...

Sevgili Sonia/Saniye : ))

Ziyaretin için çok teşekkür ederim ve bıraktığın not da mahbulüm. Bir kaç gündür bloğunu inceliyorum, daha önce de uğramış ve okumuştum yayınladıklarını. Beni eklemiş olduğunu ise ancak bugün farkettim, ben de nasıl olsa seni takip ediyorum diye, ben de seni ekledim bloğuma.

Etkinlik konusuna gelince, şu aralar çok yoğunum ama fırsatım olduğunda memnuniyetle birlikteliğe uyarım.

: )

Adsız dedi ki...

merhaba,
etkinlige ev sahibi olabilmem sizin sayenizde oldu.cok tesekkür ederim.etkinlik zamanı bana gelince bas konugum olacaksiniz.gorusmek dilegiyle...

Tuhfe dedi ki...

Iyi bir hafta sonu dilegiyle,

Hoscakalin.

Adsız dedi ki...

ne kadar isabetli bir seçim yapmışsın soniacım.Pirincin yaşamımız da o kadar çok yeri var ki.Pilavın bile 50 türlüsünü yapan bir milletiz biz.Kolaylıklar diliyorum tüm etkinliğe katılanlara.Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

YE # ÖZEL YILBAŞI ve BAYRAM MÖNÜSÜ ETKİNLİĞİ
canım merhaba,YE # ÖZEL YILBAŞI ve BAYRAM MÖNÜSÜ ETKİNLİĞİ'ne katılmak için bloguma www.blogcu.com/peruze tariflerimi koydum,sana kolaylıklar diliyorum,Bujene'de sevgilerimle,sevgimle kal canım..............PERUZE
sonia@t-online adresine bu mail'i gönderdim ama mail adresindemi bir sorun var bilemiyorum gitmedi,şimdi çok yorgunum yatıyorum,sabah tekrar deneyeceğim,
yardımını bekliyorum,sevgimle kal canım.........PERUZE

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Sevgili Sonia, bende sizleri görmek isterim ama şimdilik şartlar buna pek uygun değil, belki daha sonra. Hepiniz için sağlik huzur ve mutluluk diliyorum.

Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Sevgili Sonia,Mübarek Kurban Bayramınızı Kutlar,Hayırlara Vesile Olmasını Dilerim.
Bu Vesileyle Yeni Yılınızıda Kutlar,Sağlıklı,Huzurlu,Bol kazançlı bir yıl geçirmenizi dilerim.

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili Armeda iyi dileklerin icin tesekkürler bende sizin yeni yilinizi ve bayraminizi kzluyorum. Sevgiler...
Ipekyolu, canim tesekkürler sevgiler...

Birsensahin, tesekkürler sevgiler...

Sevgili derya hosgeldin. Tesekkürler sevgiler...

Tuhfe sizinde kulu olsun sevgiler...

Lalecim, tesekkürler. Sende üc kutlamayi bir arada yapmissin ne güzel, sevgiler...

Peruze, tesekkürler canim pirinc etkinliginde bulusalim sevgiler...

Lavantin, umarim bir gün bulusuruz, sevgiler.

Serap tesekkürler, bende sizin yeni yilinizi ve bayraminizi kutluyorum, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba sitenize etkinlik bannerı eklemiş diğer sitelerden ulaştım ellerinize sağlık çok güzel tarifler ve bilgiler paylaşmıssınız.Pirinç harika bir fikir mutfağımızın vazgeçilmezi gerçektende. Bu etkinlik konusunda biraz daha fazla detay öğrenmek ve hatta böyle bir etkinliğe bende katılmak isterim. Konuyla ilgili bi kaç soru sormak istiyorum cevap verirseniz mutlu olurum. Etkinlik yemekleri kendi sitemizdemi yayınlanıyor , belli bir zaman belirleniyormu, etkinliğe katılmak için etkinlik logosunu sitemize eklememiz yeterlimi? İlginiz için şimdiden teşekkür ediyorum. Sevgilerimle

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Öncelikle yeni yilinizi ve bayraminizi kutluyorum. Yorum icin tesekkürler.
Etkinlige katilmak icin pirincle ilgili yemeginizi hazirladiktan sonra en gec 15 ocak´a kadar elime gecmek üzere bana maille yolluyor ve 15 ocakta da siz sayfanizda yayinliyorsunuz. Birde etkinlik logosunu simdiden sayfaniza eklerseniz baskalarinin da katilimi görmelerine yardim etmis olursunuz. Pirinc etkinliginde bulusmak üzere sevgiler Sonia...

Adsız dedi ki...

Üzüntülerin bir kum tanesi kadar küçük,mutlulukların nisan yağmuru kadar bol ve günün aydın olsun.

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Enar, tesekkürler canim güzel bir haftasonu diliyorum bende. Sevgiler...

justin tv dedi ki...

Enar'a katılıyorum "Üzüntülerin bir kum tanesi kadar küçük,mutlulukların nisan yağmuru kadar bol ve günün aydın olsun." bu sözü sevdim