Google
 

Cumartesi, Aralık 02, 2006

YE#ÖZEL Yilbasi ve Bayram Mönüsü


Arkadaslarimizin yogun istegi üzerine Ye# Özel Yilbasi ve Bayram Mönüsü olarak 25 aralikta burada sayfamda ev sahipligi yapacagimi duyurmak istiyorum siz blogcu dostlarima...

Yilbasi ve Bayram Mönüsü olunca oldukca genis bir konsept cikiyor ortaya. Yapacagimiz her türlü sicak, soguk yemeklerimiz, meze ve salatalarimiz, tatli, tuzlu hersey giriyor listeye. Iceceklerimizle beraber güzel bir masa düzenini de paylasabilirsiniz... Hepinize kolay gelsin...

Yilbasi& Bayram Mönüleri ile ilgili tariflerinizi 25 Aralık 2006 tarihinde yayınladıktan sonra, blog adresi, şehrinizi/ülkenizi belirterek
soniavarol@gmail.com adresine gönderirseniz sevinirim. Blogu olmayıp katılmak isteyenler ise bulunduğu şehir/ülke, tarifi ve fotosunu yine aynı adrese belirtilen tarihe kadar gönderebilirler..

54 yorum:

Adsız dedi ki...

Soniacım,
yılbaşı yaklaşırken çok güzel bir etkinlik olacak değişik mutfaklardan değişik yemeklerle hoş ve katılımı bol olacağını düşnüyorum ,
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Cok sevindim canim benim kutlarim cok isabetli bir karar oldu :)
Iyi bir gun gecirmeni dilerim

E.B

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Sonia'cığım,
Hem Yılbaşı hem Bayram derken çok güzel tarifler çıkacak ortaya desene.Birde bunlara sizler gibi yurt dışında yaşayan sevgili arkadaşlarımızdan gelecek olan değişik tariflerle çok süslü olacak hemde çokkkk..Beni şimdiden heyecan sarnaya başladı bile..

Canım sana ve ailene mutlu bir hafta sonu diliyorum,herşey gönlünüzce olsun..Sevgiyle kalın..

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Candancim hosgeldin canim. Bende ayni düsüncedeyim. Bu özel bir etkinlik oldu, arkadaslari kiramadim. aslinda 15 ocakta zaten bir etkinlik vardi ama baya bir calisma gerektirecek. Olsun ama güzel ugras bunlar sevgilerimle Sonia...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Daphne canim senin blog yok ama eminim sende katilirsin bu etkinlige. Istersen bu etkinlik dolaysiyla blogculuga da merhaba diyebilirsin?
Sevgiler Sonia...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili Gül, mutlaka cok güzel masa düzeni ve tarifler cikacagina inaniyorum. Tabii sizlerde mutlaka katiliyorsunuz. Sunuclar muhtesem olacak eminim...
Sevgilerimle Sonia.

Adsız dedi ki...

Güzel bir fikir,hem bayram hemde yilbasi sofasi,simdiden sana kolayliklar dilerim

Adsız dedi ki...

Tekrar ben,bulusalim nerde nezaman olursa hazirim,ben bir arkadas daha tanidim blogda oda stuttgartta oturuyor onada bir sorayim katilmak isterse,pinarla baglanti kurdunmu gelecekmi?seni haberdar ederim eger o arkadasta gelmek isterse.
selamlar sevgiler yakinindaki arkadasindan

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Öznur´cum hepimizin müsait oldugu bir zaman olsun bulusmamiz. Sen calisiyorsun sanirim bir haftasonu olabilir. Melek´e de sorarim. Sen digerlerine sor. Weihnachtmarkt basladi Stuttgart´ta. Bizde uygun gördügümüz bir yer belirliyelim ve orada bulusalim. Seninle msn´de görüselim olmaz mi?

Adsız dedi ki...

Sanada iyi aksamlar ve iyi pazarlar diliyorum.

sevdamavisi dedi ki...

konu çok güzel sonia,
kodu da yayınlarsan hemen siteme yapıştırmak isterim

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Kuzeydenizi, hosgeldin canim. Iyi pazarlar diliyorum sevgilerimle...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevdamavisi, merhabalar hosgeldin. Ye#Özel Yilbasi Etkinlik kodu sayfamin sag alt bölümünde. Linklerin altinda. Sablondan dolayi yukarilara ekliyemedim.
Iyi Pazarlar ve Sevgiler...
Sonia.

ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI dedi ki...

Merhaba Sonia'cığııım,
Haber verdiğin için teşekkür ederim;)Güzel bir etkinlik olacağına hiç şüphem yok şimdiden katılımcılara kolay gelsin ve tabii sana da;))
İyi pazarlar diliyorum;)
SEVGİYLE KAL...

Adsız dedi ki...

Soniacim benim mail adresim blogumda epostada var,istersen oraya msn adresini ver görüselim,ben önümüzdeki cumartesiyi düsünüyorum sencede uygunmu?diger arkadaslarada soralim eger onlarada uygunsa olabilir.Yer olarakta yemekli bir yermi yoksa kahve ve pasta yenen bir yermi düsünüyorsun?
Uzaktan gelecek arkadaslar icin yemekli daha iyi gibi,ama onlarinda fikirlerini soralim,bir arkadas daha katilmayi istiyor eger saydiklarim gelirse hepimiz 5 kisi oluyoruz,sen ulasabildinmi baska arkadaslara,cevabini yaz bloguma,cünki diger arkadaslarada erken haber vermek lazim.
saglicakla kal

Adsız dedi ki...

Merhabalar, İyi haftalar dilerim. Çok güzel bir konu düşünmüşünüz. Eminim ki çok güzel bayram sofraları kurulur. İstanbul'dan sevgilerimle. KASIMPATI

nilay dedi ki...

merhaba Sonia :)
etkinlik konusu hayal gücümü harekete geçirip iştahımı kabarttı...harika yemekler ,nefis sofralar çıkacağına eminim...ancak etkinlik banneri sayfam için biraz büyük...yerleştirmeye çalıştım ancak ebatları sayfa düzenini bozdu...küçültmeyide beceremedim :(
yardımcı olabilirsen bu konuda sevinirim :)

nilay
cafesardunya.blogspot.com

Adsız dedi ki...

canım merhaba bir kaç kez geldim fakat yazamamıştım,hobi blogumun açılışına gelmeni istemiştim,www.blogcu.com/cagil
aslında açılışıda tam yapamadım bizim bloglarda sorun var,nasıl gidiyor etkinlik?konu ve banner çok güzel olmuş, kutluyorum seni,sevgimle kal canım............PERUZE

ArMeda dedi ki...

Merhaba sonia etkinliğe mutlaka katılacağım,eğlenceli olacak sana şimdiden kolay gelsin bizlerede tabiki,,sevgiler...

Adsız dedi ki...

selam canım hadi yılbaşına hazırlanalım.Eeeee birde önümüz bayram hadi kolay gele :)

Adsız dedi ki...

Yine muhteşem bir görsellik ve lezzet şovu sergilenecek..herkese şimdiden kolay gelsin..bereketiniz bol olsun..inşallah ben de buralarda olup, vakit ayırabilirsem katılmayı çok isterim..sevgiler canım..iyi geceler..

Adsız dedi ki...

Canım ablacım benim ne kadar güzel bir seçim olsun fikrine sağlık . Gerçekten çok hoş şeyler çıkacak şimdiden heyecanlanmaya başladım. Sana ve bizlere kolay gelsin :)

Hımm bakıyorum bir tanışma planı var okudukça ne kadar mutlu oldum anlatamam . Bak buluşursanız Melekim ve Öznurumu benim için öpmeni istiyorum tabi onlarda seni öpsünler benim için olurmu. Resim çekmeyi unutmayın tamammı. Bu mutlu tabloyu görmek istiyorum.

Söylemeden geçemeyeceğim bu müziğin bana o kadar huzur veriyorki ablacım anlatamam. Ne kadar canım sıkkın olsa bile buraya girdiğimde senin müziğini duyduğumda öyle bi rahatlıyorum ki.

Kendine çok iyi bak ablacım uzun süre gelemedim kusuruma bakma nolur.
SEni çok seviyor ve kocaman kocaman öpüyorummmmm.
SEvgiler........

Adsız dedi ki...

Ablacım foruma girmek istedim ama giremedim bi sorunmu var yoksa. Bana yazarsan müsait olduğunda olurmu merak ettim şimdi.
Kendine iyi bak sevgiler..........

Adsız dedi ki...

iyi aksamlar

Adsız dedi ki...

iyi aksamlar ben melis taki. nasilsiniz? Gorusmek uzere

Hülya YILMAZ dedi ki...

Sonia'cım merhaba,
biraz geç döndüm sana, ama mazeretlerim vardı.
Konu benim çok ilgimi çekti. Çünkü mezeleri yapmasını da yemesini de çok severim. İnşallah aksilikler olmaz da güzel birşeylerle katılırım.
sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

merhaba canımm, özlemişim senii inann... haklısın tatlı uğraş ve yorgunluk bunlar, sonuçta da çok çok güzel eser tabir edilecek şeyler çıkıyor ortaya her seferinde bu etkinliklerin:) bende düşünsem mi ki katılmayıı ama o kadar çok değişik etkinlikle katılan var ki ben bilemiyorum yaparmıyım hadi hayırlısı:) kolaylıklar diliyorum sana canım arkadaşım...

Adsız dedi ki...

yine degismis sitein goruntusu
! bu konuda sana yetismek imkansiz ;)

Adsız dedi ki...

23 Aralık benim doğum günü.. yılbaşı öncesi ve cuma olduğuna göre kalabalık da olmaz.. o güne özel bir yemek olur.. o zaman bu aktiviteye de yetişir =))

Damak Tadı dedi ki...

Canım sana ve eşine mutlu,sağlıklı ve güzelliklerle dolu güzel bir hafta sonu geçirmeni diliyorum..

Sevginiz ve ışığınız eksilmesin..

Adsız dedi ki...

Canım nerede bir etkinlik orada ben varım.Ama bazılarına yetişemiyorum.Bugünlerde biraz yoğundum.Önce eşimin burun ameliyatı,sonra yurtdışından oğlumun arkadaşı geldi. Onu çarşıya filan götürüyorum.Gezdiriyorum.Onun için uğrayamamıştım.Geldiğimde forumu görüp üye oldum. Hata yazdı geri döndüm.Haber vermeseydin bir daha uğramayacaktım.Şimdi de oradan geliyorum.Güzel paylaşımlar dilerim. Fırsat buldukça geleceğim.Yapabileceğim birşey olursa da söyle olur mu? Banneri de alıyorum.Sevgiler.

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili Zuhal Yalcin,
Etkinlik bannerini almissin, etkinlikte bulusacagiz umarim.
Sevgilerimle...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Öznurcum, biz blogcular Stuttgart cevresindekiler en kisa zamanda haberlesip bulusalim. sanirim König str de bir cafe olabilir...
Sevgiler.

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili Kasimpati,
güzel bir haftasonu diliyorum. Etkinlige katilacagini umuyorum sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili Nilay,
etkinlik cok isabet oldu. Yilbasi icinde güzel tarif ve fikirler biraraya gelecek. Banner icin yardimci olmaya calisacagim. Foruma üye olmussun üyeligin de aktif oldu. Güzel paylasimlarda bulusalim sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Peruzecim,
Yeni blog acilisindan haberim olmamisti. Hayirli olsun. Etkinlikte mutlaka bulusalim sevgilerimle...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Armedacim, tesekkürler hepimize kolay gelsin eminim cok güzel olacak etkinligimiz.
Sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili Recel,
Hadi düsünmeye basla artik. Bu etkinlik hepimizin isine yarayacak sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili Benar´im, Yine muhteşem bir görsellik ve lezzet şovu sergilenecek demis..Cok dogru söylemissin canim. Hep beraber cok güzel bir etkinlik olacak.
Sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Baharcim, forumda sorun yok tekrar girmeyi deneyebilirsin canim...
Sevgiler.

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili melistaki,
hosgeldiniz umarim iyi vakit gecirdiniz. Sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Hülyacim ne demek burdasin ya iste. Ama etkinlikte mutlaka beraber olalim. Forumda da güzel paylasimlarini bekliyorum. Sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili nightmarer, canim arkadasim, blogun olmasi sart degil. Sende katilabilirsin etkinlige. Mutlaka bekliyorum canim... Sevgiler.

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

lamacigim, arada degisiklik gerekiyor. Vakit buldukca yapmaya calisiyorum sevgiler canim...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Pinarcim, dogum gününe az kalmis. Artik ziyafeti bizimle paylasirsin. Sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili Gül, güzel temennilerine tesekkürler. Bende güzel bir haftasonu diliyorum. Sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Sevgili Enar, ne iyi ettinde geldin. Güzel paylasimlara diyorum. Forumda daha fazla görmek isterim seni. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Katilmaya calisicam guzel bir dusunce tebrikler

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Asya Yusof, hosgeldin. rtkinlige katilimini bekliyorum,
Forumdaki üyeligin de aktif güzel paylasimlarda bulusalim sevgiler...
Sonia.

Adsız dedi ki...

Selam Soniacım
Hoş bir etkinlik olacağa benziyor. Bakalım neler göreceğiz, ben görmesem iyi olur aslında. İştahım had safhada :)
öpüyorum

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Fiskos´cum güzel bir etkinlik olacagina inaniyorum. Gör canim hic sorun degil yapar yollariz sana. Saka bir yana yakin olsak gercekten yapar getiririm.
Sevgiler canim...

Serpilce dedi ki...

Sevgili Sonia'cığım,
Güzel bir etkinlik olacağından eminim.
Hem bayram hemde yılbaaşı masaları hazırlanacak.
Şimdiden bütün katılacak arkadaşlara kolay gelsin.
Güzel bir pazar günü geçirmeni dilerim.
Sevgilerimle.öptüm.

Adsız dedi ki...

Soniacim güzel neseli bir pazar günü gecirmeni dilerim.

Adsız dedi ki...

Soniacim hani msn de istemistinya bulusmaya katilacak olan arkadaslarin linkini veriyorum.
http://mutfaksayfasi.blogspot.com/ismi Suna
www.blogcu.com/Kayserimutfagi/yada
www.kayserimutfagi.blogcu/com/
güzel pazarlar havada cok güzel degilmi tam yürüyüs yapmak lazim