Google
 

Cuma, Mart 14, 2008

Naga Jolokia - Dünya Sampiyonu cok aci Biber.


Burada, bu yazimda bahsettigim Naga Jolokia - Dünya Sampiyonu cok aci Biber Tohumlarim dün postayla geldi. Sadece iki paketle ve 24 euro alisverisle sinirlandirilmis siparisler. Yani iki paketten fazla alma imkanimiz yok. Bir paketin icinde on adet biber tohumu var. Ismindende anlasildigi gibi, acilik derecesinde dünya sampiyonu olmus, cok aci biber, kendisi gibi fiyati da el yakiyor.
Tohumlarimi hemen ektim. Gelismeleri de burada anlatirim. Umarim biberlerimden tohum elde edebilirim. Eger basarli olursam, seneye herkese tohum benden...

1 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Sonia'cığım,
Canım bende seni çok özledim inan..
Kediler çok tatlılar..Belliki çabuk alışmışlar birbirlerine..))

Sayfanın şablonu ayrıca çok hoş olmuş,gönlüne sağlık canım..

Çok acı biberinin fiyatı beni çok şaşırtı..Ne de olsa Dünya şampiyonu canım..))

Kocaman öpüyorum seni ve sevgilerimi gönderiyorum..Oraya bahar geldi sanırım..))Sayfandaki yeşillikler ve çicekler ruhuma iyi geldi bitanem..))


Sevgiler